Regulamin

REGULAMIN PRACOWNI

1. Informacje ogólne
2. Oferta
3. Zasady składania zamówień
4. Dostawa i koszty wysyłki
5. Płatnośœci
6. Reklamacje
7. Zwroty
8. Polityka prywatnośœci
9. Postanowienia końcowe

 

1. INFORMACJE OGÓLNE

Właœścicielem sklepu internetowego Pracownia Matati i domeny www.matati.pl jest:

Pracownia Matati Sebastian Przybycin

42-609 Tarnowskie Góry
ul. Zakładowa 13

NIP: 6452401999
REGON: 362650861

Nr konta ING Bank ŚlĄSKI: 69 1050 1386 1000 0092 1683 3336

2. OFERTA 

Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Zamawiającym a Pracownią Matati.
Podana cena jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
Pracownia zastrzega sobie prawo do zmiany cen dekoracji znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji i promocji na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.
Wszystkie dekoracje oferowane przez Pracownię Matati to przedmioty ręcznie wykonane lub zdobione, co nie daje możliwości na pełną… powtarzalność‡ przedstawianej oferty.
Podlegają one ochronie praw autorskich zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994r. Nr 24, poz. 83, z późniejszymi zmianami).

Dekoracje nie są zabawkami. Do każdego produktu dołączona jest taśma montażowa dwustronna lub na życzenie ozdobna wstążeczka.

3. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, przez cały rok.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16:00, w soboty, niedziele oraz święta – będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – od momentu złożenia zamówienia i potwierdzenia go przez Sprzedającego
w przypadku płatności na konto – po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Pracowni Matati.

Czas realizacji zamówienia ok. 10-21 pełnych dni roboczych (licząc od poniedziałku do piątku, nie licząc świąt). Istnieje możliwość ekspresowego wykonania zamówienia w ciągu 2-3 dni roboczych, za dodatkową opłatą (ustalana indywidualnie, zależna od wielkości zlecenia).

Na życzenie wystawiamy fakturę (zw. z Vat).
W przypadku braku kontaktu i wpłaty za złożone zamówienie, po upływie 7 dni od złożenia zamówienia traktowane będzie jako rezygnacja z zakupu.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zamawiający otrzyma  informację na podany adres mailowy lub numer telefonu.
 
Nie wykonujemy projektów dekoracji. Zamówienia realizowane są według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego , zgodnie z opisem i zdjęciami zamieszczonymi na niniejszej stronie.

4. DOSTAWA I KOSZTY PRZESYŁKI

Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej.

Zamówione dekoracje można również odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu.

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy (zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej DPD – 1 dzień roboczy) lub do 3 dni roboczych ( zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej).

Wysłanie przesyłki potwierdzone jest mailem na adres podany podczas składania zamówienia.
Podane ceny przesyłki zawierają również wszystkie koszty związane ze starannym opakowaniem towaru i jego transportem.
Koszty wysyłki dotyczą… wysyłki na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty wysyłki za granicę™ ustalane są… indywidualnie.
W momencie otrzymania przesyłki Kupujący proszony jest potwierdzić‡ jej odbiór. W razie nie otrzymania przesyłki w ciągu 10 dni roboczych od daty jej nadania, Kupujący jest zobowiązany do poinformowania o tym Sprzedającego. Wówczas zostanie złożona reklamacja. Po uznaniu reklamacji Kupujący otrzyma zwrot wpłaconej kwoty lub jeśli będzie taka możliwość ponownie zostanie wykonany zakupiony przez niego przedmiot.

5. PŁATNOŚCI

Za zamówione towary można wybrać następujące formy płatności: płatność przy odbiorze lub płatność z góry przelewem.

Płatności prosimy dokonywać na dane:

ING BANK ŚLĄSKI nr konta: 69 1050 1386 1000 0092 1683 3336

Pracownia Matati Sebastian Przybycin
42-609 Tarnowskie Góry
ul. Zakładowa 13

6. REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu dekoracji Klient znajdzie w nim jakiekolwiek wady, uszkodzenia powinien natychmiast powiadomić o tym fakcie Pracownię za pośrednictwem poczty e-mail:
pracownia@matati.pl
, załączając jednocześnie zdjęcia uszkodzonego towaru i opakowania.
 
Reklamujący przedmiot Klient odsyła na adres Pracownia Matati ul. Zakładowa 13 42-609 Tarnowskie Góry.
 
Reklamacje rozpatrywane są w okresie do 7 dni roboczych od przyjęcia wadliwego towaru. Reklamacje wadliwego przedmiotu będą realizowane poprzez naprawę dekoracji, wymianę lub zwrot kwoty za przedmiot ( łącznie z kosztami przesyłki) na konto Kupującego w ciągu 14 dni roboczych od daty zatwierdzenia reklamacji zamówienia.
 
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep odsyła towar do Kupującego za pośrednictwem Poczty Polskiej.
 
Pracownia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!
 

7.ZWROTY 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach Konsumenta Kupujący ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny.
Kupujący ma 10 dni na poinformowanie o decyzji zwrotu towaru zakupionego przez Internet, a od daty o decyzji zwrotu kupujący ma 14 dni na faktyczny zwrot produktu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres: Pracownia Matati ul. Zakładowa 13 42-609 Tarnowskie Góry.
 
Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest nienaruszony stan przedmiotu bez śladów użytkowania w przypadku niedotrzymania tych zasad zwrot nie będzie akceptowany.
Dokonywanie zwrotu należy zgłosić na adres:
pracownia@matati.pl
 
Dekoracje należy odesłać listem poleconym priorytetowym lub paczką priorytetową. Zwroty przesyłane przesyłką za pobraniem nie będą odbierane.
Pracownia gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie dekoracji (koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi). Jeśli zachowane zostaną powyższe warunki pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Zamawiającego.
 
Pracownia nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności bądź jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Zamawiającego błędnych danych osobowych lub błędnego numeru konta bankowego.
 
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi, któremu dekoracja została wykonana na specjalne zamówienie.

 8. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dane podane przez Kupującego będą wykorzystywane przez Sprzedającego do wykonania czynności związanych z realizacją zamówienia.
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą… z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".
Jeśli Kupujący nie wyrazi sprzeciwu Sprzedający może wysyłać wiadomości drogą… e-mail z informacjami o nowych produktach i akcjach promocyjnych.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Poprzez złożenie zamówienia i dokonanie zakupu każda osoba Zamawiająca zobowiązuje się, że zapoznała się z regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie zawarte w nim zasady.
Wszystkie zdjęcia oferowanych produktów robione są przy świetle dziennym i staramy się, aby w jak najlepszym stopniu odzwierciedlały rzeczywisty wygląd dekoracji.
Pracownia Matati nie odpowiada za indywidualne ustawienia monitora i wynikające z tego różnice w prezentacji barw.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają… przepisy Kodeksu Cywilnego.
Pracownia Matati zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu

FacebookAllegro